Followers

Monday, September 15, 2008

Perjumpaan 13Sept 2008 - Bekas Pelajar SMVK 90/91

Ini adalah sebahagian gambar yang di hantar oleh Zaki Tyson selepas perjumpaan atau majlis berbuka puasa yang telah di adakan pada 13 sept 2008 ,bertempat di Pelaga Café Seksyen 13,Shah Alam .Zaki kata ramai juga yang datang ,ada yang bawa isteri dan ada yang bawa suami serta anak-anak .
Mungkin yang hadir tu mereka yang berada di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor .Harap-harap nanti ramai lagi yang pergi jika ada penganjuran .Perjumpaan bekas-bekas pelajar Sekolah Menengah Vokasional Kangar 90/91 ini di adakan dengan selamatnya .Harap – harap peluang sebegini dapat mengeratkan lagi semangat kawan yang telah lama terputus .Moga akan kekal dan anak-anak pun akan mengenali kita .


Antara yang hadir di Restoran Pelaga Café itu seperti Sazmi ppn,Raja Azlan ,Firdaus Ghazali serta isteri ,Hosnita ppj bersama suami ,Zaileha ppn ,azizan ppn,khairul sukmi,Nizam,shah BB,Shukri (mat kot) .

Ini juga adalah sebahagian gambar yang di hantar oleh Zaki Tyson .Sorry gambar tak berapa jelas .Pesanan ..nanti beri gambar yang jelas skit .

3 comments:

Anonymous said...

yang baju merah 2 bukan shah bb tapi khairul sukmi

roslankasim said...

Ok ..terima kasih ..ada kesilapan ler tu ..lama dah tak jumpa ..tak berapa ingat ler tu ..

rosli said...

ptt la aku confuse semcam jaaaa.salah org rupanya