Followers

Tuesday, August 26, 2008

Reunion pelajar Sekolah Menengah Vokasional Kangar 1990 – 1991 Perlis .

Sekarang ni dah masuk 35tahun .Pada zaman sekolah menengah dahulu umur baru 16 – 17 tahun .Kira-kira dah pun lebih 17 tahun zaman sekolah menengah tersebut berlalu . Tapi sekarang ni ada kawan-kawan semasa di zaman persekolahan tersebut hendak buat ‚’reunion’ atau nak ajak berkumpul semula – jumpa kembali . Menarik tu . Dahulu tahun 1990 – 1991 kami bersekolah di Sekolah Menengah Vokasional Kangar ,Perlis . Kepada sahabat atau sesiapa yang pernah belajar di sekolah tersebut ,tidak kira apa-apa kursus Auto,PPJ,PPN,Eletronik,BB,KFL,PPU,ABM,SRT dan lain-lain kursus yang tidak saya sebut di sini pada tahun 1990 – 1991 sila hubungi sahabat yang saya berikan ini ,kerana mereka ini yang akan menghimpunkan kembali kita semua .



Orang yang cuba me’reunion’ kita kembali adalah ZAKI TYSON (nama gelaran masa diasrama dulu) .Impian beliau adalah untuk mengingati dan juga supaya persahabatan dan juga saat gembira dan sedih kita pada zaman persekolahan tersebut berkekalan . Selepas di hubngi oleh beliau saya sangat-sangat setuju ,seronok ,dah lebih daripada 17 tahun tiba-tiba ada sahabat lama yang menghubungi saya mengenai perkara ini . Kepada kawan-kawan semua kalau boleh berkumpul semula tentu seronok kan .


Di sini saya ada list yang di berikan oleh ZAKI TYSON antara sahabat dari Sekolah Menengah Vokasional Kangar ,Perlis .Senarai tersebut mengikut bidang kursus mereka .
1. Kamal Ariffin ,ABM, 0132597209
2. Rashid ,ABM ,0126710616
3. Mohd Rizal(mat unta) ,Auto ,0123215462,
4. Ajib Roshidi ,Auto ,0194270282/0194529892
5. Hasbullah L'Kawi .Auto ,0134051974,
6. Roslan Kasim ,Auto, 0194172177, roslan977@yahoo.com.my
7. Wan Mohd Zaki, Auto, 0173781770* /0126447149/ onezcom@yahoo.com
8. Shah, BB, 0173704096, syahmi_anis@yahoo.com
9. Din Trash ,EK, 01934447677/0174907677
10. Kasmantri ,EK, 0174839375,
11. Khairul Sukmi ,EK ,0175931149,
12. Mat Kot, EK, 0192193459,
13. Nizam Bunga, EK ,0192693974, nisha6774@yahoo.com
14. Azrin (Serawak) ,EK, 0194486966,
15. Wan Zuraidi ,EK ,0125783259,
16. Idris (Nawab), EK, 0125544108
17. Fishol Abdullah, EN ,0194152338 fisholabdullah@yahoo.com
18. syed mohd zaki(krosot) ,EN, 0175776698, smz8@tm.net.my
19. Azizan Ahmad(BOMBA) ,EN, 0164862406,
20. Adnan ,EN, 0195609677,
21. Amir, KFL, 0194503946,
22. Azman, PPJ, 0165590318,
23. Erni Jusnita, PPJ, 0175624769,
24. Hasmuna, PPJ, 0124023465, hasmuna@permanis.com.my
25. Hosnita bt Mansor, PPJ, 0129321151, hosnita@gmail.com,hosnita2004@yahoo.com
26. Md Norizan ,PPJ, 0123830229, norizan@otomotif.edu.my
27. Raja Azlan,PPJ ,0176052170/0172969507 razlan@kwsp.gov.my,lanppipo@yahoo.com
28. Reza, PPJ ,0125787900,
29. Rozita ,PPJ ,0124650286, rozita@stttech.com,yu_rar@yahoo.com
30. Sharifah Hasniza ,PPJ, 0125868350,
31. Norzaileha Zainul ,PPJ, 0193115065, zailehaz007@yahoo.com
32.Nor Hairani ,PPJ ,0174043898
33. Hazwan Megat Baharom ,PPJ ,0194816969
34. Azizan Ahmad ,PPN, 0122425083,
35. Hakimi ,PPN ,0129555260, kimi_aki74@hotmail.com
36. Zaidee Razmi ,PPN ,0194701350,
37. Shadinah Sharkan Marecan ,PPN, 0134808808 shadinah@maybank.com.my
38. Azam, PPN, 0193534893
39. Hasmidi Abu Seman ,PPU, 0126725345,
40. Man Jay, 0175777716,
41. Mat Jas ,EK,0174256731,





Semoga sahabat semua yang lain ,yang membaca blog saya ini dapat manghubungi ZAKI TYSON atau kawan-kawan yang lain . Dan berita terbaru yang saya terima dari ZAKI bahawa di Kedah nanti pada hari raya ke 3 ini DIN TRASH akan mengadakan perjumpaan untuk sahabat semua di kawasan berdekatan dengan Stadium Darulaman . Harap-harap sahabat dari berbagai kursus ; Auto,PPJ,PPN,Eletronik,BB,KFL,PPU,ABM,SRT Dapat menghubungi DIN TRASH . Kemungkinan saya dan keluarga akan hadir sama , Mat Jas juga berminat ...Mat Lah (Hasbullah Langkawi) mungkin datang . ...saya akan cari sahabat di Langkawi yang lain seperti Ismail (KFL) , Tonga (Auto) , Yusni (Auto ) ...kalau jumpa saya akan beritahu mereka nanti . Ok Kita jumpa semua semula ok ... Mungkin keadaan sudah berubah .. Seperti saya …dahulu slim ..sekarang mengandung 7 bulan ..ehehehe ..


Jumpa lagi ....

2 comments:

Ajmir said...

Selamat Hari Raya daripada Ajmir Sekeluarga. Bila nak buat gathering Auto 1992-1994 PKB?

ROSLAN KASIM said...

Wow Ajmir ...kat mana .
suruh naim buat la ..dok mana ni ?