Followers

Friday, September 26, 2008

Reunion bekas Pelajar Vokasional Kangar ( SMVK Kangar ) 1990 - 1991 .

Kepada x smvk 90/91 ,

Satu jamuan makan sempena perjumpaan pertama di bahagian Utara semenanjung akan di buat di Alor Setar .Bekas pelajar smvk ,Din trash (EN) menjemput sesiapa atau kawan-kawan yang berada di mana sahaja terutama Kedah,Perlis,Penang serta Perak dapat berkumpul di KFC jalan Stadium ,bersebelahan dengan Stadium Darulaman Alor Setar .Di antara jam 3 ptg atau 4 ptg .
Ini adalah kali pertama yang akan di adakan di sini ,dan harap kawan2 lama dapat berjumpa semula .Tidak kira yang sudah berkeluarga ister/suami/anak2 atau masih single atau duda atau janda sila bawa keluarga masing-masing untuk pertemuan kita semula .Tidak kira apa jua kursus yang di ambil ..janji xsmvk 90/91 .Kita berkumpul ramai-ramai . Jangan lupa pada hari raya ke-4 (mungkin hari Sabtu - kalau raya hari Rabu).


Apa pun kalau ada kawan-kawan yang berminat sila hubungi Din Trash (dulu kat sekolah panggil Din Trash - la ni panggil apa tak tau la pulak ) 017-6918238 . Rasa-rasa dia ada kat Alor Setar . Harap kita berjumpa semula ...datang jangan tak datang ok ..saya janji saya akan datang jika tiada apa-apa masalah .Harap2 kawan yang dok kat KL dan Selangor pun dapat datang - Zaki jangan lupa bagitau kawan-kawan .

1 comment:

Anonymous said...

latest perancangan dari ajk kat kl/selangor,bln 3 p outing kat pd atau pangkor.time cuti sekolah tarikh akan di tetapkan pada bln 11 ni...